tjohoo, ridtur i solen är det bästa som finns

Har varit Ledig även idag och måste säga att jag haft ganska tråkigt, hjälpte sofia och lina då de hoppade varsin häst, sen satt jag i solen en stund och pratade med lina.:) även fast jag inte jobbade så hjälpte jag lina med höpåsar till uteboxarna:) snäll som jag är:):) Efter lunchen då bjöd Lina på tårta då hon fyllde år i går :D:D en super god tårta som slank ner i magen väldigt fort:):)

eftermiddagen blev lugn för mig, orkade inte göra någonting, men rida skulle jag göra:):) på Foxy:D:D hittade ju en ridväg åt lina igår som jag ville visa henne och så föreslog jag att vi kunde rida tillsammans jag på foxy och hon på zypresse men det slutade med att jag red och hon gick brevid med konjak:):) hon blev i alla fall glad av att se vägen:):) så det var ju skoj:) och Foxy är hon underbar som helst:):) så ska få rida henne lite mer framöver, då lina tyckte jag passade bra på henne:):) vilket också var roligt att höra:):)

efter ridturen så satt jag i skuggan och myste med konjak:):) och sen kollade jag på när lina släppte Maxen taxen i ridhuset så han fick galoppera omkring en stund och båda konstaterade att det är något fel på den hästen:( han sprang konstigt och så är han bara så konsitig i sina ben det går inte att förklara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback