Tävlingi Halmstad idag igen

idag blev det tidig morgon och tidigt frukost, hästarna fodrades klockan sex för vi skulle åka mot halmstad klockan kvart över sju, så uppe med tuppen var jag minnsan:D hästarna var knoppade och lastade exakt 07:14 så vi kom iväg rätt tid:) de som var med var Svante, Puaro, Fonds och så Rolex:D:D

Resultaten blev:

Svante: 1 fel (tidsfel) ananrs nolla på hindren, klass: 1,20
Puaro: 4 fel på hinder klarade tiden, klass: 1,25
Fonds: 4 fel på hinder klarad etiden, klass: 1,30
Rolex: 4 fel på hinder i grunden men de kolalde på tiden till omhoppningen så rolex kom till omhoppning i alla fall och allt som allt blev han trea:D:D:D:D:D klass: 1,45

själv är jag nöjd med dagen för solen sken och alla hästar kom in på banan och alla var glada:):) och så fick jag massor av bilder också:D:D

hände en läskig grej också på tävlingen,m en tjej gick omkull på framridningen så att hästen landade på henne och när den skulle upp så lixom rullade den över henne och så sparkade den till henne i huvudet bå den var på väg upp på benen igen,:S super läskigt såg det ut, hon fick åka til lsjukhuset och så vitt jag vet så klarade hon sig bra trots det som hände, hon måste haft änglar med sig.

Var även två kända ryttare med Svante johansson och Dogulas Linderlöw så blev ju lite kort på dem med:):)



 



   
Svante:D:D han var hur fin som helst:):)



   
Puaro:D:D



   


Fonds:D:D



   

 
Rolex:D:D:D:D


Svante Johansson:D


Dogulas Linderlöw:D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback