jobba själv är skönt

idag har jag varit själv i stallet, mycket skönt:) det har varot riktigt lungt måste jag även tilläga, har släpt in och ut hästarna, mockat stallet och fodrat och tvättat och lite små saker so mbehövdes göras.
Mockade även ut Roxys box då hon åkte till sin nya ägare idag:D:D och appropå nya ägare, Kalvados är SÅLD!!!!!! ÄNTLGEN!:D:D:D är hur glad som helst han åker på måndag:D:D då ska jag baka kladdkaka och fira:D:D

efter jobbet så städade jag inne hos oss, det var mycket behövligt:) sen åkte jag och handlade mat för mycket pengar:( så nu är jag fatig:( men men jag måste ju äta också så nu blir det matlagning i morogn eller så fort jag är ledig:):)

hoppas p åen bra dag i morgon också, den nya tjejen kom nu i kväll så får träffa hennei morgon då hon kom rätt sent.:) ska bli roligt.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback