glömde minnet hemma

dagen började med att jag ringde till farmor, hon blev jätteglad och ännu gladare blev hon när jag sa att jag var hemma och viulle komma och hälsa på:):) så jag åkte till henne, på väg dit så stanade jag till vid färnebofjärdens nationalpark, för jag tänkte att det kunde vara kul att fota lite där, tji fick jag för det, när jag startade kameran så stod det att den saknade minneskort!!!! hur dum får man bli jag tog ju kamera och allt men inget minneskort!!! så det blev inge fotografering:( men gick en sväng där endå för det är så finn natur där. och så träffade jag på herr och fru kanadagås med deras tre dunbollar till ungar:) hur söta som helst:):)

när jag skulle fortsätta min färd mot farmor så ville inte forden starta, han var väll trött, men jag blev så arg på honom att han nog av räddsla brummade igång i alla fall:)

Hos farmor fick jag fika, kakor och safft och sen fick jag även lunch köttbullar och pasta:):):) och så satt vi och pratade en lång stund.

kom hem någon gång på eftermiddagen och då tog jag kameran med minneskort i denna gång och gick för att fota lammen och de var snälla nog att ställa upp med sin bästa sida idag:):)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback