upp och ner, ner och upp, grisen gall i granens topp

nä men dagen har varit bra, tycker jag.:) förmiddagen blev lite upp och nervänd tycker jag också, för Sofia ville rida en av hästarna innan hon skulle göra masssa annat, och karro skulle rida Ante idag så då red de sammtidigt och jag skulle filma sofia då hon hoppade på Alegro hästen hon red.:) så vi kom i gång med mockningen vid halv elva vilket känndes väldigt konstigt, då den brukar vara klar då.:) sen körde jag in hö och nästa gång ska nog karro få göra det för hon satt med idag i trakton då jag körde så nästa gång bytter vi plats tycke rjag så hon också får köra.:):)

det har blåst väldigt mycket också idag, åt alla håll p åen gång så det har inte spelat någon roll vart man avrit för det har blåst överallt.

Romeo var extremt jobbig när karro skulle ta in honom, han bara sprang och fånade sig, tills vi fic in honom i slussen då kom han inte så långt, hehe, så då fick vi tag på honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback