promenad till ICA och mumingodis

idag har jag kännt mig seg, först och främst så gick m orgonen alldeles för fort tycker jag, och mockningen blev jag klar med alldeles för sent (enligt mig) han nämligen precis klart med den lagom till lunchen. men jag blev klar i alla fall, något som varit posetivt idag är att alla hästar gått i hagen, så stallet har varit helt tommt på djur under dagen.:):):):) har även hunnit med att köra in foder och kört ridhuset en vända.:) krattat skritten och plockat i skåpen där vi har täcken, kört in hö i skortkäran i stallet och även lyckats välta ur hälften av höet då kanten in i stallet är något högre än marken utanför så det tog tvärr stop och så ramlade höet ur.

efter jobbet så tvättade jag mina kläder och så gick jag och karro till ICA i träslövsläge tog nästan en timme ochtjugominuter att gå fram och tillbaka, och de vi köpte var rengöringsmedel så vi kan städa ordentligt i vårt bo, glass så vi får matlådor då glassen är slut, och så köpte jag mumin godis.:D:D som jag åt upp på vägen hem.:):):)

under kvällsfodringen så pratade jag med mamma och det var mycket trevligt.:):)nu ska jag nog sova snart för jag är jättetrött så det ska bli skönt att vara två imorgon så vi hjälps åt med allt.:):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback