lugnt och skönt och bad i havet

idag ahr dagen varit bra, alla hästar slängdes ut på morgonen och var ute tills vi kastade in dem i stallet igen på eftermiddagen, jag ahr kört traktor och kommit på hur man bytter skopa till spett och så han jag kört in hö och sen kört ut hö för nästan hela balen var möglig:(

vi har även haft mycket tid över så då fick Tuffis en omgång under vattenslangen, han fick bada och så blev han ordentligt ompysslad av oss.:):)

efter jobbet åkte vi till havet och BADADE!!:D:D:D:D första doppet för mig och det var långgrunt och ganska kallt men jag badade.:) sen så duchade jag så fort jag kom hem för viso för att få upp värmen igen men men jag ahr badat:):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback