köra med transport

äntligen har det varit sol ohc finnt väder hela dagen.:):):):) imorse så körde jag till falkenberg med Mira, hon var värkligen helt otroligt snäll, gick på transporten med det samma och var så snäll hela resan.:):)jag åkte alltså med transporten till hingststationen för hon ska ju insemineras emn brunsten hade inte kommit igång än så jag fick ta med henne hem igen, men ska ditt på tisdag igen, vet ju inte än om det blir jag som får köra henne men kan tänka mig det i alla fall.:)

när jag kom hem igen så fick hon komma ut i hagen och mumms i sig gräs, har int ehänt mycket på hästfrånten idag, eller jo det var kunder här och kollade på Walle:):):) så det var ju lit ejobb med det annars har det varit mockning och in och ut släpp för min del i dag, så en lugn dag med andra ord.:):):):)

när jobbet var slut åkte jag och karro till Apelviken en jättefin sandstrand här i varberg och solade lite, dock var det väldigt kallt då det blåste lite så vi var inte där så länge.:):) men trevligt var det:):)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback