besök från storstaden

ledigadagen idag.:) ett besök i Ullared blev det och mitt finna sällskap var min aldeles fantastiska syster som kom från GBG idga för att träffa mig:D:D:D vi var till Ullared och handlade lite sen gick vi runt en sväng i varberg och sen åkte vi till tretoppar och köpte glass och eftersom det nästan ösregnade så var det ingen kö alls.:):):) vilket var tur sen gick vi och kollade på fiskebåtarna för min syster är helt nerkärad i dem:):)  sen gick vi även ut på pirren som avsk'rmar havet från hamnen och vi fick även smaka p¨å havet en hel våg kom över oss.:) mäst på systeryseter då men oj vad vi skrattade.:):):)

har haft en bra dag i alla fall med systeryster.:D:D:D:D:D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback