Tävling i Fredensborg Danmark och vidare till Gera i Tyskland och hem igen

nu är jag hemma igen efter en lång resa ute på fältet.:) började med att åka till Danmark till Fredensborg.
Resan ditt gick bra inte en enda felkörning:):) men väl där så ville vi nästan vända och åka hem igen för det regnade och lerigt var det + att stallet lutade i nerförbake . hade lera upp till knäna hela helgen och det var inge roligt alls. Men något possetivt blev det också för Rolex gick och vann sin 1.45 på lördagen och inte nog emd det så kom Romeo nia i samma klass.:D:D:D:D

på måndagen åkte vi vidare mot tyskland och Gera som ligger i gamla östtyskland så det var långt. tog 15 timmar tror jag. så lite jobbigt att sitta i lastbilen så länge men vi kom fram halv två på natten så då var vi alla trötta och ville bara sova, så fixade in hästarna i stallet och sen gick vi och la oss.:)

helgen i gera var mycket trevligare än den i Fredensborg, det var helt enkelt en trevligare tävling tyckte jag.:):):):)helgen var också väldigt lugn då jag bara hede en häst om dagen som skulle tävla.:):) rena drömtävlingen.:D:D ha då kolla v'äldigt mycket på tävlingara och fota massor.:)
Resultaten var väll inte lysande emn vi lyckades knipa en åttobnde plats på lördagens 1.50 med Rolex så det var roligt.:):):)

Hem resan gick på söndag eftermiddag och vi kom hem vid halv sju på måndagmorgon men jag hade sovit från färgan i Danmark så jag var inte så trött, så jag packade ur lite ur lastbilen och sne kom karro för att fodra klockan sju så då gick jag in och åt frukost med henne, sne är ju jag ledig idag så ska väll åka och handla lite och så har jag fått reda på att jag och karro ska grilla i kväll med adam och hans kompis men mer om det sen.:):)

Nu lite bilder från resan.:) tar inte med alla 993 stycken men om ni vil lse något mer så kan ni ju alltid komentera och säga det så ska jag ordna det:):)


Siri Swärd och Rose


siri swäed och Rose


Här bode mina pollar och jag i Gera:) riktigt finnt stall.


Min tyske kompis korven.:):) han bara dök upp vid mitt skåp i stallet och sen kom han lite då och då och ville ha morötter.:):) söt vovve.:)




denna blev min favorit på tävlingen i Gera:D:D så söt och hoppade so men lite kanin.:D:D och det bästa med denna blid är att ryttaren ser så glad ut.:D:D


Söt:D

och så fanns det ju de som hade lite speciell still också.:) 




och de som det inte gick så bra för:)







det kommer fler bilder inom kort.:)




Kommentarer
Inger säger:

Hej och välkommen tillbaka från din turné!

Verkar som det är både upp och ner vädermässigt och tävlingsmässigt. Kul med några tävlingsbilder men jag saknar bilder på härstskötaren i full färd. Fast det kanske är lite svårt att fota sig själv och häst samtidigt.

Vill gärna höra mer när vi ses.

Kram, Inger

2011-07-25 | 15:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback