Cezane och romeo på tur i skogen

har jobbat som vanligt idag och på eftermiddagen fick jag rida Cezane och det var roligt för jag och karro red ut,m hon på monstret Romeo och jag på Cezane då.:) två kanonkullor på en och samma ritt.:) började bra första hindret blev fyra cyklister och det klarade dem finnt och sne blev det kossor och de var läskiga så vi travade bort från dem sen var det Vattenpölar, stenar, träd, vattentunor, mera kossor och ännu mer läskiga saker som vi tog oss igenom.:) vi kom hem levande i alla fall så det var bra.

både karro och jag var imponerade av våra pollar då speciellt Romeo som värkligen överaskade oss med att vara så modig:):) cezane var också dukigt då jag inte behövde hoppa av denna gång, vi red ju samma runda som jag red själv på cezane för ett tag sen så jag är nöjd med henne , hon stegrade och höll på men det gick bra i alla fall.:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback