ett inlägg om en svart klump

har en mycket speciell vänn jag, en vänn som alltid blir glad när ajg kommer och som alltid tycker om allt jag gör. En kompis som jag känt i hella hennes liv, och som aldrig någonsin tvekar när jag kommer en kompis som bara sårat mig ordentligt en gång men aldrig emr, hon är den bästa vänn som finns, hon pratar förstås inte men hon lyssnar och så skakar hon på sig som om det inte var så viktigt att komma ihåg.:) självklart är hon ingen människa för jag ahr aldrig träffat en sådan människa någon gång, hon är inte heller en häst utan världens bästa vovve.:D:D får jag presentera TINDRA i bilder.:D:D


















nu har ni fått sett mitt hjärta:D:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback