En udda tolkning

Google är ens bästa vänn på internet om man inte har något annat för sig som Facebook.:D Idag var jag med google och vi hade roligt jag tänkte först att jag skulle söka på Lejonkungen, eftersom det är en av mina tecknade favofilmer.:D så så blev det, sen kom jag på att jag skulle söka på disney i största allmänhet och då kommer det upp underrubriker så som: disney figurer, disney prinsessor..... ja ni fattar, och så blev jag sugen på att kolla in sessorna, har aldrig riktigt gillat dem, men kollade in den länken endå och då kom det underrubriker igen: jasmine, belle, askungen, ariel... ja alla tror jag var med.:) klickade mig fram på jasmine och då kom det uppen super fräck bild som tecknaren Jeffrey Thomas gjort!:) hur cool som helst, klickade på hans namn och kom till hans hemsida, och där hittade jag ännu fler prinsessor i lite anorlunda tolkning, men oj vad coola de var/är!:):D

Nu gissar jag att ni också vill se dem så här komemr de, en annorlunda tolkning av Disneys Prinsessor.:):)





















Har som jag sa alltig gilalt filmer som disney gjort i alla fall de äldre filmerna, har gilalt dem för att de är gjorda på ett så finnt sätt, och att de inte är barnfilmer som man aldrig tröttnar på (i alla fall inte jag) men tänk om disney hade gjort filmerna i denna tolkning istälelt då hade de säkert varit 15 års gräns på dem, för lite läskiga är de i alla fall, speciellt om det skulle vara på film också.:):)

En en gång grym tecknare Jeffrey Thomas!!!!!:D:D:D:D:D





 

 


Kommentarer
Syster säger:

Coola bilder!



Soffan är ingen bäddsoffa tyvärr :( och förmodligen lite för kort att sova i för dig, den är kort att ligga i för mig. Men det finns fortfarande plats så man kan ha madrass på golvet :)

2011-01-05 | 19:36:02
Bloggadress: http://tildashav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback