Den 7 januari 2011

dagen började emd att jag och pappa åte till hedesunda och hämtade mitt körkort och tankade forden.:D:D:D på eftermiddagen åkte vi till Sandviken för att mamma och pappa skulle på begravning och jag skulle med för att träffa kusinernavitaminerna.:)

när vi kom till Sandviken så hämtade vi mormor och morfar, som också skulle gå på begravningen och sen så skjusade pappa mig till kusinerna, Emma var inte hemma då jag kom och katarina och janne skulle precis åka de också till begravningen, så jag fick vara ensam en stund med deras hund Charlie, :D:D:D han tycket jag var lite tråkig tror jag för han hoppade upp isoffan och la sig där enda tills Emma och Daniel kom hem.:):)

när de kom hem så satt vi och pratade lite, sen så spelade Emma och jag BUZZ! super roligt tv-spel som jag förlorade i varje gång.:) men det var kanon kul endå, sen åt vi smörgås tårta som emma gjorde.:D kanongod:D:D Efter en lätt lunch så tyckte jaga tt vi kunnde gå med charlie så då gjorde vi det, vi var ute i en timme ungefär och det var finnt ute men emma blev trött.:) hihi sen kom de hem från begravningen och då umgicks vi med dem så spelade jag Emma och Daniel mera BUZZ! och så blev det mat.:) kyckling som var super god men lite stark och päroncider ar inte någon bra kombination tyckte jag att dricka till.:) efter maten så gick emma och jag en till promenad med Charlie och han blev super glad.:)

när vi kom tillbaka så hade de andra redan ätit efterätt så vi fick äta upp det som var kvar.: en jättegod kladkaka.:):) men grädde.:D:D

sen var det de vuxnas tur att spela Buzz och det var roligt att kolla på också både mamma och pappa var duktiga.:):) sen skulle vi åka hem men först så kollade vi lite på årets Let´s Dans och det var riktigt bra tror jag såg ju inte alla men de jag såg var duktiga.:):) sen åkte vi hem och eftersom båda päronen hade drukigt vin så körde jag.:D:D:D:D:D kom hem vid elva nånting och gick och la mig på engång, somnade det gjorde jag nod också på engång.:D:D:D:D:D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback