Mera Grevlunda

hade ju inte direkt kameran med mig under arbetsdagarna, men jag har ju kamera i mobilen och bilderna blir inte kanon med den men de blir ganska bra i alla fall, här kommer ett urval av de bilderna.


Litop i hagen, hur pigg och glad som helst.:)


Hingstarna på lösdriften

Arctic redo att bli riden

Mats ville värkligen hjälpa mig att sopa stallet men han gjorde bara så det blev mer jobb åt mig.:)

Lelle spanar efter stona.:)

Malte följer efter Lelles exempel och spanar också

dock så ser de bara Arctic som spanar på dom.:)

Måns lite törtt efter resan hem från Holland.:)

???Mats har vuxit..eller??

Nej han ahde inte vuxit bara kommit på att han kan stå i krubban och spanaut i stallet:)

Tvåan, lite trött.:)

Jättetröt menade jag.:)

så här vårfinnt var det innan jag åkte hem.:):)

Vår:D:D

:D:D

sparven och lillagubben i hagen, det är vår:D:D

Henrik, stallkatten

Priser i köket i stallet

Britt och barbro, Lisen och Peders hundar.:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback