växlande väder och en hel symfoni i stallet

natten var hemsk då  hela våran fina symfoniorkester hade övning och ja det lätt ju inte jätte bra men med lite övning kan de säkert snart åka ut och uppträda.:) plus att det regnade, dlåste och haglade ute så ingen bra natt helt enkelt.

men dagen har  i alla fall varit bra tycker jag, Calle har kommit nu han som ska jobba åt jan nu när Karro och Ida slutat, tycker han värkar helt okej, hjälpte han och de andra två lite p åeftermiddagen men får sluta ta det för vana att göra det, är ju inte jätte roligt jämt, men men jag är för snäll jag vet, men jag ska försöka att vara lite mer egoistisk de sista veckorna.:) 

har suttit på Ufee idag och det var inge roligt, men jag skrittade fram henne åt sofia men det var inge roligt, gillar inte den hästen jättemycket faktist, stor, svår styrd och ville int eosm jag ville, så men kanske var hon så bara för att det är ett nytt ställe hon kommit till, inte vat jag. 
vädret här i holland har annars växlat väldigt idag, från sol til lregn till hagel till regn til lsol och så vidare. ganska jobbigt tycker jag. men tur att man inte behöver gå ut något p ådetta ställe. men smet ut och gick promenad med rolex, Ufee och arg mellan skurarna.:):)

nu hoppas jag på att morgon dagen också blir bra och att jag får behålla mitt glada humör hela dagen även imorgon.:):)

hej svejs så länge.:):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback