söndag

idag är det Söndag vilket betyder ledighet för mig.:):) men var tvungen att gå upp vid sju för att fodra för Jan hade frågat Sofia om det var okej, men efter det så gick jag ock lade mig igen under täcket och sov till kvart över elva, för då surrade en flugga in i min näsa så jag vaknade av det, inte alls trevligt men kanske lika bra det. Åt lite frukost och sen blev klockan lunch för hästarna och ingen Jan syndes till och ingen annan för den delen heller och kvart över tolv lätt det som om stallet skulle falla ihop av allt bankande och gnäggningar från hästarna så jag gick ut och gav dem mat, och tur var väl ldet för det värkade som om ingen annan tänkte göra det. tycker INTE om folk som tar saker för givet bara för att man ställer upp på en av fodringarna så betyder väl inte det att man tar alla fodringar under hela dagen, eller??

efter det så gick jag i alla fall en promenix och ränsade tankarn alite, och tog lite bilder.:):) på hur det ser ut här runt om kring.:):)



en av bildern blev så här efter att jag klippt ihop den i Photoshop, det är sjön som ligger bakom stallet,  och det går att gå runt hela, tyvärr får man inte rida då Holland inte har allemansrätt så det är lite tråkigt, för det är jättefina vägar runt om sjön.

har fler bilder men Blogg.se vill inte sammarbeta med mig just nu så de bilderna får ni se senare helt enkelt.:)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback