klump i magen men det löste sig

dagen har varit som alla andra dagar ganska tråkig,lite och göra och så lång väntan. och när sofia kommer vid elva så frågar jag så här.

Jag: när skulle emelie och Jessica åka hem i morgon?

Sofia: nä men dom har redan åkt.

Jag: men de skulle ju ha med sig karros och mina saker ju!

Sofia: ja vist ja det har jag glömt!

måste säga att jag blev lite sur innombords på sofia då, men allt löste sig, dock så blev en av karros påsar med hästgrejer och de tre täckena kvar för de fick inte plats och så kom sofia tillbaka med en av mina ullaredskassar också, emn annars så är mina två väskor på väg til lsverige nu och det känns bra tycker jag, men hade ne liten klump i magen vid lunchen måste jag säga. Nu m åste jag dock investera i en väska så jag kan ta mina saker på flyget den 27 men det ska jag väl klara av att fixa tycker jag.:):) tur att jag inte hade så mycket saker i kassen som sofia ko mtillbaka med, kanske kan hålla mig under tio kilo så jag kan ta allt som handbagage, men troligen så kommer de inte gå så smidigt som jag har gått och hoppas på, då blev det yttligare en sak att läga på nervöslistan då jag ska resa hem:
1. komma til lflygplatsen i amsterdam i tid och hitta flyget, inchekning med mera. 
2. hinna med flyget från amsterdam.
3. hitta tåget på kastrup
4. hinna med tåget på kastrup (har bara en halv timme och o mdet nu blir en väska att hämta ut också så kansek det blir tajt.)

sen efter allt det så kan jag nog slapna av på tåget  mot göteborg.:)

i veckan ska jag på väskjakt i almelo.:) det är ett måste.:):)

På kvällen så åkte vi hem till sofias hus och åt pitzza och kollade på film.:):)

nu ska jag sova hare bra imorgon är det äntligen söndag, sova sova hela dagen.:D:D:D:D



Kommentarer
Elinor säger:

Tror resan kommer gå jättebra! Som jag sa så pratade jag med tågvärden och han sa att det var jättesmidigt på Kastrup när man kommer dit :) tror det kommer gå super! :D

kramis

2011-12-11 | 16:00:43
Bloggadress: http://ellenelinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback