klipp klipp

åter en låg dag istallet, men endå väldigt lugnt.:) jag ska ju endast preomenara med mina pollar denna vecka eftersom farbror dokton var här igår, så för mig var det lungna gatan hela dagen. men så kom hovslagaren idag igen och så har det varit två killar här och klippt hästar, tolv stycken han de med på 8 timmar inte illa, min Rolex var en av de som blev klippta och han blev jättefin.:D:D han får gå på diet vecka dena vecka för han får ingen mat, då han fick lugnande både i går och i dag, men i morgon går han tillbaka till det vanliga igen för nu ska han inte få lugnande på ett tag.:) tror jag i alla fall.:):)

sen blev det korvstrogarna alla frida special Holland till mig och Calle, blev riktigt bra faktist, varmt, var det i alla fall:):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback