hård dag

Hård dag idag:):) nä då inte ett dugg faktist, gick med alla mina pollar och ingen av dem flög i luften så det var ju skönt.:):) ananrs har jag inte gjort mycket, puttsat sadlarna och fixat i tävlingsskåpet och puttsat upp alla tävlingsträns och de två hematränsen.:) så nu är de finna.:):)

sen skulle jag hjälpa Calle att flytta på de två märrarna som går ute dygnet runt, och flytta dem till en annan hage och det var inte alls roligt, för de var inte alls roliga att ha och göra med, den ena sparkade mig nästan men han släppa taget om henne och hoppa undan, som tur var. fick i alla fall in dem i den nya hagen och jag kan säga att jag inte tänker ta i dem igen.

sen hjälpte jag calle lite med de hästar som var kvar så fem över fem gick vi in från stallet och satt oss ner en stund  sen tog vi en promenix till affären och köpte godis och vin.:) nyttiga klubben här.:) men det är ju endå jul så då är det okej at tvara onyttig.


Kommentarer
calle säger:

maste saga att du ar den basta groomen som finns och att du ar sa underbar van och jobbar kopis me vad skulle ja gora om inte lilla frida fanns??!! kommer att bli tomt utan dog nar du lamnar mig har i holland me konstiga typer hihihihi



Kram calle

2011-12-22 | 19:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback