Här kommer alla känslorna på en och samma gång

Här kommer alla  känslorna p åen och samma gång, ja här kommer alla känslorna p åen och samma gång.....ja den låten kan jag värkligen använda idag, då jag blev så arg att jag började gråtta och sen skratta och sen gråtta igen och sen böli arg och uppgiven och ja det finns ju en del känslor så, kändes som att alla kom över mig som en stor tsunami våg och jag är helt jätte trött nu. men är inte arg längre i alla fall så det är skönt både för mig och de som är runt om kring mig.

annars så har dagen varit lite bra på eftermiddagen i alla fall, för då var jag glad igen så då var dagen lite roligare än förmiddagen.:)

har bara 8 dagar kvar nu, sen behöver jag inte komma hitt längre och det ska bli skönt.:):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback