finbesök från Sweden

idag ahr det varit lite små kaus i stallet, jag ahr ju mina hästar att ta handom men resten av stallet var kaus som vanligt om man kan säga så, jan var överallt och typ jättesur och så kom det en ny tjej som ska jobba nu när både carro och ida slutar i nmorgon. så hon frågade ju om allt och det knasiga var att hon frågade mig om allt trotts att jag sa att jag bara ahr handom Sofias hästar och inte någon koll på resten av stallet. men men så kan det vara.

Vid lunch så åkte finna chas till benn så det var lite sorgligt.:( men nu hopaps vi på att han blir bra.

på eftermiddagen så kom det finbesök från sverige, nämligen en lastbil med tre poppohästar i, Antrax, Chardonnay och Ufee:D:D de ska bo här nu så det var trevligt att se dme igen.:):)

sen så åkte Blacki på kvällskvisten också så nu finns det ingen mysig friser längre i stallet.:(:(

annars har det inte hänt så mycket mer idag.:) jag ahr i alla fall varit pigg och glad hela dagen.:)

tog lite bilder på Cash i går kväll då carro hade honom lös i ridhuset.:):) Är ganska nöjd med bilderna då dels de var inomhus och med blixt så är jag nöjd med dem.:) jaja här kommer de.:):):)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback