dan före dan

idag är det den 23 december och vad händer då, jo Karro fyller år 20 år blir hon.:):) det är dan före dan och jag är i holland och känner inte av julen alls trots att jag lyssnar på julmusik på radion hela dagarna, det är ingen snö ute bara regn och det enda jag kan få julkänsla av är den svenska julkalenden som jag ser p åvarje dag på SVTplay.:D

dagarna i stallet är nästan lika dana så där finns det inget att skriva om, pussar p åhästarna varje dag nu eftersom det komemr bli väldigt tomt utan Rolex och Romeo när jag åker hem, man har ju endå haft dem inpå sig i et tårs tid nu så tomt komemr de bli, tomt att komam tillbaka till gården och int eha nogon Rolex som trycker in en i boxdörren för att han vill gossa och ingen Romeo som bankar och gnäggar i boxväggarna då man kommer med mat, kommer sakna dem så mycket.:)

men ska bli skönt at tkomma här ifrån, komemr inte sakna detta, Holland var inget för mig helt enkelt men jag är glad att jag fick shansen att prova detta för nu vet jag ju att det inte passade mig.:) så det är jag tacksam för.:):)

lite bilder från dagen också:D:D:D:D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback