Äntligen hemma i bästa sevalbo

Äntligen är jag hemma i Sevalbo efter tre dagars resande, började ju i tisdags eftermiddag kl tre och satte foten på garagupfarten på torsdagen klockan ett p åeftermiddagen.:) som ni vet så mellanlandade jag i Göteborg hos syster och i Stockholm hos faster min.:):) men nu är jag alltså hemma i Sevalbo i två veckor sen far jag igen tillbaka till varberg och gården där:):)

har bara tagit det lungt så här långt in på semesten, bortsätt från att jag var och besökte en kär gamal vän idag, nämligen Tindra, hon blev så glad att se mig att hon viste inte vad hon skulle göra. man skulle kunna säga att hon gjorde allt på en gång, sitta, ligga, ge tassen (tassarna), hämta pinne, sitta i knä, blöta ner hela mitt ansikte med pussar... ja hon kan mycket men blev lite rörigt då hon absolut skulle göra allt på en gång.:)


Bild från Stockholm på fasters majsorm, Alba:)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback