trallalalalala

idag så har jag röjt mera gräs, :D:D:D hihi det är riktigt roligt att gå med röjsågen:D:D:D sen har jag inte gjort mycket mer, lat som jag är så sov jag till tio i morse ungefär vaknade nog lite innan tror jag men en liten ängel ringde vid tio så då blev jag p åbra humör resten av dagen.:):)

vid fyra så cyklade jag iväg till malena för att rida på etta igen:):) tog lite bilder emd mobilen emn har ju ingen överförings sladd med mig hem hitt till sevallbo så bilder från det får ni om en liten vecka då jag är hemma i varberg igen:):):)

Vi red til lbadet idag och det gick finnt Etta fast etta var mer intresserad av att äta av alla buskar som passerade längst vägen så fick säga til lhenne några gånger på skarpen, annars var turen trevlig och mina sittben känndes idag så det märks tydligt att amn inte är så aktiv längre på ridfronten efterosm man får ont varje gång man suttit på en polle nu för tiden.:):):):) 

ska väl försöka ta mig ut med D5000 och fota lite här omkring inom de närmsta dagarna så det blir lite bilder här ifrån:D:D

hare gott så  länge :):)

hej hej hej





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback