Söndag 31 juli 2011

dagen var bra hela dagen, allt gick bra i stallet och både jag och karro var nog lite små irriterad på visa saker men vi jobbade på endå.:) på eftermiddagen så fick jag besök av min kära syster från Linköping:D:D vi pratade och så åkte vi till tre toppar och åt glass, sen var jag tvungen att åka hem för vi skulle få annat finbesök hem till oss så jag sa hej då till syster och så åkte hon vidare till GBG till syster numer 2 :D

på kvällen hade vi filmkväll, eller det var så att Karro och Adam har kommit på att de ska utmana varandra och karros utmaning till Adam var att kolla på film och den som somnade först förlorade.:) Karro vann efter att vi kollat på två filmer.:):):)
så nu är vi taggade på vad Adam ska hitta på för utmaning.:)
 min del i det hela är att vara domare, dock så somnade domaren under en av filmerna men Tomas var också domare så de gjorde inte så mycket att jag sov.:):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback