Solig dag och på resande fot

idag ahr det varit strålade sol på gården och i övriga varberg också för den delen.:) vi tog oss några lediga timmar efter lunchen så vi började fyra igen, vi åkte till stranden och stekte och stackars mig som somnade så min mage är alldeles röd:( stackars mig:(:( sen åkte vi till tretopapr och mummsade i oss lite glass.:D:D:D:D och sen till gården igen för att jobba, medan hästarna åt eftermiddags maten så åkte jag in till varberg igen för att fixa biljet till göteborg för jag åkte till systeryster nu på kvällen.:):)
dagen fortsatte och var riktigt lugn ochg skön, var klara vid sju så då han jag fixa mig för tåget gick 20:34 från varberg station och karro körde mig ditt.:):):):)
tåget var i tid och när jag kom till GBG så var systeryster där och så åkte vi hem till henne:):)
imorgon blir det GBG hela dagen och åter till varberg 18:21:):):):):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback