Solen tittade fram även idag

Morgonen bjöd på köttätande cementblandare och arga stenar och läskiga snickare som pratade i telefonen, det tyckte i alla fall Silvana.

annars dör jag nog snart av värmeslag.:) solen värkligen steker på himmlen.:):) vi jobbade på som vanligt idag och det har varit riktigt lugnt, klippte klart maxtax idag också så nu är han klippt och klar.:)
På lunchen satt vi ute och åt på våran uteplats till huset där även adam och johan satt och åt sin lunch så det var trevligt.:):)

eftermiddagen bjöd på ännu mer sol och en besökare i höet.:) Besökaren var av typen slingrig slingrig sling:):) en orm med andra ord, den låg och vilade sig på höbalen då jag skulle hämta hö, petade bort den med grepen, men då jag visade bild på den för Lina och Karro så blev jag utsädd till att hämta hö i fortsättningen för de vill inte gå ditt.:):)






Kommentarer
Inger säger:

Vilken fantastisk fin snok Frida! Kul att du fick en bild på den :-)

Kram, Inger

2011-08-01 | 23:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback