kräftor

idag har det varit varmt, jätte varmt.har kört ill falkenberg med Mira för att kolla om hon hade tagit sig på insemineringen, emn det hade hon inte, men vi var välkommna tillbaka till nästa år, hehe tyckte det var lite roligt men trist att hon inte ska få föl, hade ju gillat det.:) men gucci ska få ett i alla fall så till nästa sommar kommer det ett föl på gården.:):)

vid elva så åkte Karro med på tävling i kungsbaka så fick jobba resten av dagen ensam i stallet.:) ganska skönt faktist inte mycket att göra så blev klar vid kvart över tre med allt som skulle fixas, så la mig i gräset utanför stallet och kollade på molnen:):) sen somnade jag nästan också men det behöver vi ju inte prata om här:)

hästarna har varit snälla, den som varit mäst svarta fåret i familjen idag är silvana, för jag skulle gänga hennes bråddhål i skorna och fram avr inga problem men bak gick bara inte skulle börja med höge roch fick precis upp benet och han lagom få ur jorden ur hållen då hon ställer ner det igen och vägrar lyffta på det, tar då vänster  ben i stället och då ramlar hon nästan ihop, hela hennes tyngd kommer på mig och jag kan riktigt känna hur hästen bara faller.:S så jag släpper  och då står hon som vanligt igen så jag provar igen men det blev samma sak igen så då hoppade jag över bakbenen så det inte skulle hända något allvarligt.

då jag fodrat vid fyra så fixade jag till mig lite och åkte in till förorten varberg för att träffa finnaste tomas och det var värkligen trevligt fick choklad av honom så det värmde inom mig :):):):):):):):)

på kvällen blev det kräftskiva hos kroon, ska ju inte på stå att jag gillar kräftor så var väl inte jätte taggad på att gå ditt, men det blev trevligt endå så det var ju bra.:):)


Kommentarer
Tomas säger:

Det är du som är finast <3 ser att du insett att Varberg är en förort till Veddige ;)

2011-08-13 | 01:41:34
Elinor säger:

haha, funderarde just varför du skrev förort :P haha... men tur att din karl göder dig spinkis ;) MOAHAHAHA skoja bara! du är så söt så! <3



kram tjocka syrran ;)

2011-08-13 | 12:39:05
Bloggadress: http://ellenelinor.blogg.se/
Tomas säger:

Klart Varberg är en förort till Veddige, alla vägar norr ut från Varberg leder mot Veddige så det måste ju betyda att Varberg är förort :))

2011-08-13 | 23:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback