en mycket bra dag

idag så har jag avrit ledig så sov ganska länge vilket var skönt sen så åkte jag in till varberg för att träffa tomas som kom med tåget så jag mötte upp honom på stationen, vi gick till hamnen och kollade på båtarna sen gick vi vidsare mot fästningen och det var finnt vi gick ut på en av pirarna och kollade på havet som var mycket vågit och finnt.:):) det blåste så mycket att jag nästan blåste bort, tur jag ahde tomas som höll så hårt i mig så jag inte kunnde blåsa bort.:):):)

sen gick vi in mot stan och kollade lite, gjord einte så mycket men någon gång efter lunchen så gick vi till hans föräldrars butik och hämtade Simba som är en vovve och så gick vi en promenix med honom.:):) rolig hund var det:):)


Kommentarer
tomas säger:

släpper aldrig taget om dej ;)

2011-08-10 | 19:22:37
tomas säger:

släpper aldrig taget om dej <3

2011-08-10 | 19:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback