en dag som varit bra

idag har jag jobbat själv, karro var ledig eftersom hon kommer behöva jobba så länge sen, då jag först åker på tävling i helgen och sen åker hemhem en vecka.:)  så idag har jag mockat som vanligt, tagit ut hästarna som vanligt och gått runt och plockat som vanligt.:):) och sen har jag ju packat inför tävlingen också.:):)

packade in allt i skåpet och styrde kossan mot lastbilen för att försöka få upp det, jag misslyckades tottalt med att få up pdet, försökt eförst med allt i skåpet (skåpetväger typ ett ton då det är full packat) (känns det som:D:D) så jag kom på den smarta iden att jag tömmer skåpet på allt innehål loch provar då, för då borde det ju bli lättare, NOT inte ett gram lättare fortfarande lika tungt!! så jag la in allt i skåpet igen och ställde det brevid lastbilen och så får vi köra in det imorgon inan hästarna ska in.:):)

sne ahr jag badat Rolex och romeo idag också, romeo tog precis då han kom in och rolex precis innan fodringen vid fyra så han skulle hinna torka medan han åt så han inte rullade sig, smarta jag.:):) eftersom det funkade:):):)

sen så kom tomas förbi en sväng vid sju tiden.:D:D var väldigt skönt att krama om honom idag.:D:D:D nu får jag inte träffa honom förän på måndag:) och då ska jag krama honom hårt:):)


Kommentarer
Tomas säger:

Kommer sakna dig, hoppas allt flyter på bra där uppe nu och att ni går långt:) även ifall jag vill ha hem dig tidigare<3

2011-08-17 | 01:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback