eftermiddag, kväll

efter jobbet så tog jag det lugnt, somnade nästan då karro helt plötsligt ringde och ville att jag skulle ta med hennes träningssaker till träningen inne i stan till sju.:) vi skulle ju träna typ afrodans eller vad det nu hete:):) och det var roligt, emn också jobbigt kommer inte kunna ta mig fram så smidigt imorgon.:) men kul var det och vi hade en bra lärare tycker jag:)

när träningen var slut så åkte vi hem till jon, Adams och tomas kompis, för att umgås tomas och adam var redan där så det var trevligt.:):):):):) när klockan blev runt tio så åkte vi in till centrum igen för att kolla på utomhusbio på torget men det var ingen höjdare så vi orkade bara en timme sen åkte vi hem. 

imorgon är det en ny dag med nya möjligheter och äventyr hopaps den blir bra.:):)

hejhejhej:)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback