det blev lite bilder endå

somnade nästan vid TV för ett tag sen, precis innan vi skulle til låh äta middag.:) men men så är det ibland.:)
Gick i alla fall ut efter middagen och fick pappsen emd mig så vi tog en skogspromenad:) för att kolla lite om det fanns några kantareller, själv äter jag inte de gula svamparna men det är mysigt att gå i skogen.: hade kameran emd mig och om jag ahft det andra objektivet så hade jag kanske fått lite bilder p åen uggla men han inte få upp kameran och om jag nu hade hunnit så hade det inte blivit bra bilder för ugglan var ganska långt bort emn den var fin att se på.:)
Fick lite andra bilder i stället:):) se och njut:):):):):)























hopaps de var finna bilder:) jag tycker de i alla fall:)

 

 


Kommentarer
Elinor säger:

NAAAAW Gustav var ju sötast av alla ju!!!!!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-08-29 | 21:00:01
Bloggadress: http://ellenelinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback