besökte TIRK och en tur på Etta

idag vaknade jag utvilad och glad för att jag kunant sova hela natten, trotts att jag sov nästan hela dagen igår.:) åt frukost som vanligt och sen så körde jag till Tierp för att köpa kaninmat för kasper var hungrig och maten avr slut.:) När jag endå skulle åka ditt så tog jag emd mig kameran och åkte till TIRK, ridskolan där jag lärde mig rida.:):) det var förstås en häst jag ville hälsa på lite extre och det var nämligen sudden favoriten hos mig och mina systrear:) och han var kvar gick och åt gräs i en grön hage tillsammans med Laban en annan polle som hör till ridskolan, pratade även med MAx och Lavin de var nog de ända som ville prata med mig av hästarna för resten mummsade på sommarens sista gräs i de stora hagarna :):) var finnt att se alla igen och stallet hade fått sig en renovering också det fanns inga spiltor kvar för nu har alla polalr fått boxar:) till och med ponnyerna:D:D var värkligen super finnt.:) Pratade även emdn Natta, min ridlärare:):):) och så MAdde en tjej som red i mina systrars grupp och som nu jobbar på ridskolan:):):) de var lika glada som alltid :) så det var roligt:):)


MAX:):):)


LAVIN:):):) han måste i alla fall var 20 år eller ändre för han har då alltid varit p åridskolan så länge jag var aktiv där:):) han värkade i alla fal lgilla att jag kliade honom i huvudet:) :):)


FREJ:):):):):) Favoriten bland ponnyerna:):) han var itne så pratsugen men ville gärna vara med på bild:):):)


SUDDEN:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D favoriten bland storhästarna:D:D:D:D:D:D:D han var sig lik något vitare bara:) men alltid lika söt för det.:):) han kom fram och ville hälsa i alla fall:):):):):) ville nästan packa in honom i baksätet på bilen och ta hem honom, men det funkar ju inte riktigt så:):) men om det hade gått så hade han stått på gräsmattan hemma i sevallbo nu:D:D


Då jag kom hem igen så cyklade jag iväg till Etta eftersom hon är ensam nu då pepps är hos dokton så hade Malena frågat o mjag ville pyssla med henne idag och ta en skritt tur:) och det gjorde jag gärna så pysslade med henne och red runt kyrkstigen:) och så borstade jag på henne jättelänge emn jag tro hon var mäst ute efter äpplena som hon fick efter ridturen:) för då ville hon väldigt gärna gossa och det brukar hon inte vilja annars:):):)

Pappa tog en bild på oss också:):):)


Etta och jag:):):):):)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback