varm dag

idag så gjorde jag grov mockning till Kalvados, det behövdes kan jag sgäa, det var jätte äkling i hörnen, men nu är det finnt igen, han har den renaste boxen i stallet nu.:D När jag höll på att mocka så tittade Emeline in, hon ville låna en klippmaskin så jag fick en liten paus, vilket var skönt.:D:D
Satt jag ute på trappan och åt lunch idag så varmt och finnt har vi här:D:D efter lunche så kom sofia och emelie hem från tävlingen så nu är stallet fullt igen.

På eftermiddagen så skulle lina rida chin chin och det slutade inte bra, hon ramlade av och fick ett jack i benet så hon och henke fick åka till sjukhuset, antagligen behövs det sy:(:( trist nu när hon äntligen kan börja rida igen efter den senaste olyckan hon var med om. jag hoppas det går bra för henne.:)


Fina konjak solar på gårdsplanen.:D:D:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback