Sians

Nu har jag varit på min livs första sians, det är när det kommer en kvinna i detta fall och hon har kontakt med andevärlden och så. Det var riktigt spännande faktist, det var jag emelie, sofia, Lina Emeline och Emelie sofias syster som var med p ådet så kom det en kvinna hem till oss här p ågården och så pratade vi lite allmänt först och sen så fick vi varsit kort, och så tog hon i korten och berättade lite olika saker. :) Jag fick veta att i ett av liven jag haft innan jag blev Frida Näslund så bodde jag i Frankrike och så hade jag en bror som var äldre än jag så han avr nästan som en pappa också. Han ägde en resturang och så försökte han gifta bort mig  med jättemånga olika män, men jag ville inte:) och s¨å tröttnade min bror på at tförsöka gifta bort mig så han köpte en resturang till och den fick jag ta över, ja det var en massa konstigt där.:)

Sen så fick jag veta att min väg i livet kommer och har varit lite krokig, jag har varit osäker på vad jag vill göra och just det stämde jättebra, sen så fick jag veta att jag är en väldigt fri själ, och att friheten är mycket viktig för mig och för att jag ska må bra. jag trivs bäst på öppna ytor där jag kan ha uppsikt över saker och ting, och det stämde ju också bra in på mig:)

Hade varit roligt om hon värkligen hade fått kontakt med någon släkting såsom Farfar eller så men inte denna gång, kanske någon annan.:)

Kul var det i alla fall och efter åt så blev jag kvar inne hos sofia och vi pratade om allt möjligt, bland annat om emelines arm, som ser super läskig ut, hennes armbåge är lixom vänd åt fel håll kan man säga ser jätte läskigt ut, hon ramlade av en häst när hon var liten och läkarna gjorde inte som de skulle så nu är den krokig.

Nu ska jag sova och imorogn är det back to work så att säga:):) ska bli roligt hopaps på finnt väder för jag blir så deppig när de tär grått och trist, sol ska det va då är frida glad:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback