lite lagom mycket att göra

solen har lysst p åhimmlen och inte ett moln så långt ögat kan se.:) med andra ore en mycket trevlig dag. Fodrade frukost och mockade tre av boxarna, var så inne på det nu efter helgen då jag gjored det då, tro ajg ska fortsätta med det, i alla fall de dagar jag morognfodrar.:):) Sen blev det som vanligt, frukost och sen komma igång med stallet, tycke rdet känns lite jobbigt men men, har talat om min ide för Emelie i alla fall, men jag vet inte riktigt vad hon tycker om den.

förmiddagen gick ganska fort och till lunch blev det tacogratäng alla frida:D:D åh den är god:D:D
Eftermiddagen var lugn, skulle rida maxen lite:D:D roligt roligt att få rida lite, Lina följde med mig i ridhuset, så jag avr inte ensam:) skönt, han var ganska slö i skritten men idag lyssnade han bättre på mig, började trava lite och det kändes bra i högervarm men i vänster var han kapput:(:( så ridturen blev inte lång kan jag säga, han var jättekonstig, antagligen för att han är så stor i kroppen och så ung han är ju bara 4 år än, och sen ahr han problem med bakdelen sen tidigare, men trist var det att jag inte fick rida längre på honom.

Efter det så satt vi utanför stallet och solade och pratade, jag, Sofia, Lina och Emelie, skönt att ta en paus:):) sen var det dax att ta in hästarna från hagen och sen fodra:):) när allt var klart så kommer richard hem med bilen full packad med foder till hästarna:) vi hjälpte till att bära in allt sammans i förådet och han var såspidad, babblade hur mycket som helst, han är rolig han.:):)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback