Hoppning på gräs

började dagen med att få jobba själv då Emelie var ledig på förmiddagen. han med att mocka stallet och ta ut hästarna, sen blev det till att packa och förbereda inför morgondagen, sen även packa till träningen som vi skulle på efter lunchen, Sofia skulle nämligen hoppa de tre pollarna som ska med till drammen och då vår utebana inte är i toppklass så åkte vi i väg till en super fin gård med en stor gräsutebana:) och super finna hinder:D var riktigt roligt, fick med mig min kamera också och fick ett par riktigt bra bilder:D:D

när vi kom hem igen så packade vi ur och så var det fodring för pollarna:D Sen följde jag med emelie upp till ponnyerna för jag skulle hjälpa henne sätta upp ett staket:) När vi kom tillbaka till gården var Sofia och richard i full gång med att lasta ante som ska åka bort ett tag för att tränas igång igen, han har ju vilöat ett tag nu så, men det gick inge vidare bra för dem så 'emelie ryckte in och tillslut gick det i alla fall:):)

 
Rolex:D:D


:D:D


Fonds:D:D var jätteduktig tyckte jag:D:D


Bästa bilden för dagen får avsluta detta inlägg:D Fonds och Sofia :D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback