helt otroligt vad en dag kan vara bra

Dagen har varit som rubriken säger, hur bra som helst:) Alla pollar var ute i hagarna men inte kalvados då, förstås:) har gått med honom ut i solen och sen i ridhuset, han är som en hund gick efter mig i ridhuset då jag hade honom lös där och han bara gick efter mig:D:D:D

har även mockat ur tre boxar helt och fyllt på med helt n ytt spån till dem:) det var Max, Rolle och Fonds som fick den lyxen idag:) och kan säga att det behövdes då det var mögel i hörnen för vi har som valar mot vägarna så hästarna inte ska fasna eller så när de rullar sig och det är ganska, eller väldigt äkligt då man börjar gräva i dessa valar, så jag bestämmde mig för att göra rent ordentligt:):) Blev riktigt finnt när jag var klar:):)


Vaida fick springa i ridhuset:):)


Snyggingen själv, börjar få en känsla i magen att det komme rbli jobbigt endå då han blir såld, han ahr börjats förendrats bara de  här dagarna:) börjat visa en annan sida av sig själv:)
han är nog en riktig livsnjutare igentligen
, njuter av solen gjored han i alla fall:D:D


:D:D


:D:D han är så snygg:D:D


Sen blev det lite fotografering av vitsippor efter jobbet:)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback