Grillpremiär

ja nu har dagen gått och den har varit fin.:) har varit ledig hela dagen vilket har varit skönt, packat inför drammen så nu är det klart till mig själv i alla fall, får väl packa åt hästarna i morgon:)

Har i alla fall inte gjort mycket idag, vaknade kvart i elva och då åt jag frukost och sen började jag städa städat lite gran sen läst jag bok:) fotat lite och gått en fin promenad och kollat på kamelerna som vi nästan bor grannar med:) pratat med systeryster och ätit choklad:D:D

på kvällskvisten ringde Sofia om undrade om vi ville äta grillat med dem, och jag nappade på det, så det blev grillpemiär för mig idag med andra ord:) och gott var det:):) och självklart trevligt, massa prat och skratt, tur jag har nära till skratt alltså:D:D trevligt var det i alla fall:)

Fick även köra lite bil idag, Richards brors bil, en automat, gick bra förstås men lite pirrigt då richard satt brevid, har ju inte haft någon brevid mig sedan ajg klarat körkortet så därav pirret. jag fick köra för att gasolen tog slut i grillen och vi behövde nytt och eftersom alla hade drukigt någon form av starkare dryck  (utom jag) så fick jag köra:):) så nu har jag kört automat för andra gången i mitt liv:):)




argo och foxy små gnabbades med varandra i hagen idag:)

  
fin häst som jag hittade idag:D


Kamel:D:D:D:D tycker de är så coola i sitt sätt att bara vara:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback