fullt ös

dagen har varit lysande vacker:D:D alla hästar har gått i hagen och haft det bra i solen, Fonds var inte svart när jag tog in honom han var brun/grå i stället så ett bad blev det för honom och sen började jag även klippa honom, han måste ju vara fin in för Drammen:D:D tre dagar kvar:D:D ska bli så roligt:D:D:D länktar:D:D

har hunnit med massor idag, har kört ridhuset, vattnat ridhuset, städat sadelkamaren, städat i skåpen med täcken och paddar, gått med kalvados, sprungit hit och dit och letat vattenslangar för att fylla på vatten i hagarna:) och massor av mer saker:):)

har haft en helt otroligt bra helg här hemma på gården:D:D och så har jag ju fått köra värsta bilen också, efter som Emelie Sofias syster åkt till spanien så ville hon ta S40 till flygget så då blev "hennes" bil kvar hemma och den fick jag köra då och oj vad det gick fort :D:D och när man gasde så höjdes volymen i bilen automatist:D

på eftermiddagen kom Richard hem och det första han gör ät att tvätta bilen, och så pratade han om hur fort han kört och vad bra bilen avr och så:) sen kom sofia och Emelie och jag hjälpte till att ta ut en av hästarna ur lastbilen:)

Imorgon är jag ledig och då ska jag förbereda mig inför drammen:):D:D


Jag är inte världens bästa att ta egobilder, speciellt inte då jag vill ha med ett helt hästhuvud också och hästhuvudet i frågan är mer intresserad av gräset i vägkanten.:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback