Förmiddagen avklarad

Nu har hela förmiddagen gått och jag jobbar själv idag så pigg som jag är hoppade jag upp ur sängen vid halv sju och åt frukost och sen fick hästarna frukost och efter det började jag mocka med det samma:D var klar med hela stallet vid halv nio och då ska ju alla hästar ut också så det var ju bara och sätta igång med det.:) vid nio kom Sofia ut och skulle vara snäll och mocka någon box, hihi, jag sa då att det bara var Tuffis boxkvar, då tittade hon på mig och sa, men har du inte ätit frukost än?! jo jo sa jag lungt det gjorde jag inna fodringen:D då så skulle hon börja motionera hästarna i stället och först ut var Cezane.:) fick hjälpa henne i ridhuset sen för hon skulle hoppa med henne:):) och hon var so men liten katt över hinderen.:D:D

Sen kom det kunder på chin chin också och när de kom ville de även prova kavlados.:D:D

Sen har jag kört in foder med 4-hjulingen också:D:D:D roligt roligt:) och så har både Rolex och Argo sprungit lösa i ridhuset:):) och vilken fart de hade :D:D kul att se:D:D

nu ska jag äta lite av mitt expriment som jag gjorde igår och sen får vi se om jag överlever det.:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback