en helt okej dag

dagen har varit helt okej, började med fodring och sen började jag mocka min del av stallet, känndes skönt att ha det gjort för Sofia började rida ganska tidigt så då kunde jag hjälpa henne med hästarna. tycke rdagen har gått riktigt fort, på eftermiddagen så klippte jag Leo, den nya som kom igår fotade honom också men blev inga bra bilder, får fota honom när han kommer ut i hagen sen då det finns mer ljus där:):)

När jobbet var slut så gick jag en promenad, ganska lång men väldigt skönt, pratade av mig med pappsen undertiden och när jag kom tillbaka hem så var lina och henke på gården och lösgalopperade zypresse i ridhuset, han inte se sy mycket av det då de var klara när jag kom, men så ville sofia lösgalopera Antrax också så då stannade jag kvar och kollade, och han var riktigt duktig.:) konstaterade ganska snabbt att Ante inte är någon häst utan en antilop, för han studsade fram i galoppen, såg riktigt roligt ut, en studsboll.:):):D:D sen helt plötsligt bara bröt han ihop mitt i ett språng och la sig ner?! men inget allvarligt men det såg lite läskigt ut.

blev ingen kenny starfighter igår så ´ska se den nu.:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback