Vilddjur

idag så har jag haft roligt.:) barnen börjar nog vänja sig med att jag är där och de frågar om hjälp.:) roligt att hjälpa dem för de förstår ju faktist när jag försöker förklara.:) + att jag får lära mig att vara bland dem och inte tycka att det är jobbigt.:) de är ju faktist väldigt snälla men också riktiga vildingar.:) På fritids så upptäckte några utav flickorna att jag kunde rita hästar bra och då fick jag sitta och göra det tills jag skulle gå till bussen och så var det ingen som skulle ut till Sevallbo men Världens bästa Tobbe skjusade hem mig endå:D:D hur snäll som helst är han.:):)

Det har även blåst hur mycket som helst idag och så var det fisk i matsalen:S sodexo fisk:P (BLÄ!!!) men jag åt eftersom man ska ju vara bra föredömme för barnen så då åt jag, det var ju inte jättegott emn talriken blev tom och så fick jag sitta vid vildingaran som bara leker hela tiden så fick säga til ldem ordentligt någon gång så de skulle äta:) vilken dum förken jag är tyckte säkert dem men så är det:) kan ju inte alltid vara snäll fast jag försöker.:):) och så är de så gulliga då de säger fröken åt mig.:) haha, tur att de är små ettor för då har de i alla fall respekt för en.:):)

Hemma så har jag inte gjort mycket, lätt kasper hoppa runt på gräsmattan medan jag gjorde finnt i hans bur och så målade jag lite på min nästa tavla.:) kommer bli så fin när den är klar.:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback