The Star

idag har mervi varit ldeig så det kom en vikarie istället, inte jag alltså utan en annan, men jag avr ju förstås med i klassen hela dagen.:) gick relatift bra tycker jag, de har inte fattat att man kan driva med vikariert än, tur det:) Fritids gick jättefort idag och vipps så skulle jag gå, det var en sån där tisdag då man gärna hade stannat en timme till.:) men det går juinte för då kan jag inte komma hem.:) gick mot bussen och då möter jag Hedda och så åker jag med henne och Malena hem istället:):) trevligt att se henne, var ett tag sen nu.:) Men nu måste man plugga lite teori tror jag minnsan, och så har jag en hög med hästar som ska ritas också.:) lite små jobbit då  vilddjuren bara vill ha de jag har ritat och inte försöker själva.:) men det är ju roligt att man har beundrare, har ju alltid varit en beundrare själv, och inte allas gillat mina egna teckningar men nu så är man värkligen the Star så att säga.:):) snart vill dom väll ha autograf också.:P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback