Regn och rusk och bokstaven V

idag så har det regnat konstant  hela dagen.:( inge roligt, vilddjuren har varit vildare än vildast och Mervi fick rytta i som ett lejon  åt dem, och tror ni att det hjälpte!? Nä det gjorde de inte, först när hon sa att det komme rgå över på rasttid då blev de som frona små lamm.:) På fritids så var vilddjuren över mig nästan hela tiden på grund ut av att de såg att mina blyrtsh teckningar blev så finna.:) haha jag är nog en IDOL bland töseran på fritids, nu sitter jag och förbereder mig för morgondagen genom att rita ett gäng hestar så de kan få se på dem och sedan rita själva, möjligen rita av mina.:) kanske kopiera av mina så de kan rita av dem sen, äh jag vet inte hur jag ska göra men jag ska rita ett gäng hestarn nu i alla fall.:)

och så har vilddjuren lärt sig Bokstaven V idag med Majas alfabets sånger.:D:D minnen väcks till liv när jag hör de visorna de är så finna.:):)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback