köttfärs

idag tänkte jag rida men när jag vakna kunde jag knapt prata och huvudet var som en tickand bomb som ville srängas vilken sekund som helst. som ni kanske förstår så blev det ingen ridning idag:( men en promenad orkade jag med i alla fall, gick till sjön och där var det finnt.:):) så då mådde jag lite bättre efter det.:) har inte gjort någonting idag annars, legat i soffan och kollat på TV.:) fickhjälpa till att lägga älgfärs i plastpåsar.:) äkligt men det blir väldigt gott sedan då man ska äta det.:):):):)


Undrar om denna älg är färs nu eller om den överlevde jakten??





Kommentarer
Anonym säger:

Det är alltid kul att titta på tv. :D

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-24 | 15:10:18
Bloggadress: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback