konst svart på vitt, vitt på svart

idag ahr jag varit till gävle för att göra teori, kladade fas fordon och nu har jag bara två faser kvar innan det riktiga provet.:D så man kan väll säga att jag börjar sniffa på körkortet ordentligt nu.:):) gick lite på stan också och hittade två tröjor för bra pris.:D jippi.:D:D:D:D sen så körde jag hem med mamma brevid mig, körde även in till stan med mamma brevid mig.:) och så har jag förhoppningsvis löst mitt problem med praktikplats också.:)

har målat lite på sistone, i svartvitt, har gjort som stämplar, gillar de jag gjort mycket i alla fall.:):)
här får ni se.:):)


Eric Northman, från True Blood.:D


Lestat de Lioncourt, från Queen of the Damned


Thåström :D


Kommentarer
syster säger:

Nice bilder! :)



Tips om fototävling: http://dressyrmupparna.blogg.se/2010/october/info.html#comment



du som fotar så mycket hästar kanske har någon rolig bild :)



Kram

2010-10-07 | 08:24:23
Bloggadress: http://tildashav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback