kanin

idag så har jag mått mycket bättre än vad jag gjorde igår. :) kollat på Så mycket bättre  ett nyt pogram på TV4, riktigt bra.:) och så har min lilla kanin varit ute och hoppat 3 timmar, igentligen så skulle han bara vara uten en stund men så började jag pyssla och så bara försvan tiden, men han tycker ju om och vara ute på gräsmattan så det skadade ju inte honom, MEN lite iriterad blir man ju när han inte vill bli infångad igen, där av 3 timmars utevistelse, btog nämligen 1 timme att få tag på honom! och både mamma och pappa var inblandade i jacket:) haha, såg nog lite roligt ut om det var någon som såg oss, det är ju inte lätt att locka på en kanin som inte hör något!:) men där gick vi och roppade:):) hahaha. dagen har varit bra i alla fall och imorgon är man tillbacka med vilddjuren en vecka.:):):)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback