Gamla Grand Hotel

idga så var det extremt tidigt för mig att gå upp, klockan fem gick ajg upp för att åka med mamma till sandviken där hon jobbar. :) vi åkte hemifrån klockan sex och jag körde, andra gången i mörkret så det var lite läskigt i början, åkte buss  från sandviken till gävle och när jag hoppade av vid Gävle statinon och går ner mot ån så kommaer man till mitt favorit hus i Gävle nämligen Gamla Grand Hotel. :D det är absolut det vackraste huset i stan.:) Vasaskolan ligger också till mina favorit hus och Gävle Teater:) är också favorit:) Men jag går ju inte upp tidigt på morgonen och åker till Gävle för att kolal på hus, nä jag hade ju körlektion också och det gick kanon bra idag att köra allt klickade rätt på rätt ställen.:) skönt emd en glad Instruktör :):) sen klarade jag av tredje fasen på teorin också.:D:D sen så åkte jag hem helt trött i huvudet och benen och ögonen att jag sov en bitt på bussen.:D:D sen ahr jag inte gjort mer idag.:):)

Här komemr lite blider på Gamla Grand Hotel, som jag tog idag, några bilde rär från ivintras också.:):):)






























 


Kommentarer
Elinor säger:

ååh vad fint!! tänk om man ändå bodde där :P ;)

2010-10-04 | 20:13:40
Bloggadress: http://ellenelinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback